Všeobecné smluvní podmínky Vily Keltská růže
upravují vzájemný smluvní vztah, ohledně něhož uskutečňuje objednatel svoji objednávku. Tyto smluvní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.
Vymezení základních pojmů:
- Ubytovatelem se rozumí Drahomír Sýkora, adresa: Cvočkařská 286/1,268 01 Hořovice, IČ 02523485.
- Ubytovacím prostorem se rozumí obytné pokoje v objektu Vily
Keltská růže na adrese Cvočkařská 286/1, 268 01
Hořovice (dále jen "Vila Keltská růže").
- Klientem se rozumí osoba identifikovaná podle údajů uvedených v závazné objednávce, která objednává pobyt.
- Objednávkou (rezervací) se rozumí závazná objednávka pobytu ve Vile Keltská růže pro klientaa osoby v objednávce uvedené.
Objednávka musí obsahovat
- Ø jméno a příjmení klienta,
- Ø adresu jeho trvalého bydliště,
- Ø e-mail a telefonní číslo mobilního telefonu,
- Ø den příjezdu a počet nocí pobytu,
- Ø celkový počet osob,pro které je pobyt klientem objednáván.
Smluvní vztah
- Klient si zasláním objednávky (e-mailem, písemně, telefonicky) závazně objednává pobyt pro počet osob a dobu v jím uvedenou a k rezervaci možnou. Tato objednávka je nabídkou na uzavření smlouvy.
- Potvrzení ubytovatele o přijetí
objednávky (e-mailem, písemně, telefonicky) je přijetím nabídky.
- Přijetím nabídky je uzavřena smlouva o ubytování dle ustanovení § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, mezi ubytovatelem a klientem opravňující klienta po sjednanou dobu využívat ubytovací prostor za cenu stanovenou na objednaný termín v ceníku ubytování Vily Keltská růže, platného v době uskutečnění objednávky, nebo za cenu dohodnutou s ubytovatelem.
Práva a povinnosti ubytovatele
- Ubytovatel zabezpečí klientovi služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě.
- Ubytovatel odpovídá za technický a
hygienický stav objektu.
- Ubytovatel poskytne klientovi
důležité informace k pobytu.
- Ubytovatel potvrdí klientovi
obdržení platby.
- Ubytovatel odstraní, v případě
neprodleného oznámení vady poskytovaných služeb, tuto vadu v přiměřené
době nebo klientu poskytne přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Ubytovatel v případě vypovězení
smlouvy klientem vyplatí nejpozději do 14 dnů po obdržení písemné (e-mailové)
výpovědi zaplacenou zálohu na pobyt, a to v plné výši nebo ve výši
kladného rozdílu zaplacené zálohy a výší stornovacího poplatku, jak je
stanoveno v odstavci 6 těchto smluvních podmínek.
- Ubytovatel při předání ubytovacího zařízení poskytne klientu potřebnou součinnost při kontrole objektu.
Práva a povinnosti klienta
- Klient má právo na řádné poskytnutí smluveného ubytování tak, jak vyplývá z popisu a fotografií uvedených na webových stránkách ubytovacího zařízení.
- Klient
vyplní objednávku úplně a správně podle odst. 1. písm. e) těchto smluvních podmínek.
Zjistí-li po uzavření smlouvy nesrovnalost v poskytnutých údajích, je
povinen tyto nesrovnatelnost v součinnosti s ubytovatelem odstranit.
- Klient je
povinen převzít ubytovací zařízení (tzv. check-in) v den plánovaného příjezdu v
čase od 14:00 do 16:00 hod., nedohodnou-li se strany výslovně na jiném čase.
- Klient je
povinen odevzdat ubytovací zařízení ubytovateli (tzv. check-out) za dodržení
podmínek níže stanovených nejpozději do 10:00 hod. v den plánovaného odjezdu,
nedohodnou-li se strany výslovně jinak.
- Klient je
povinen respektovat provozní řád Vily Keltská růže.
- Před
odevzdáním ubytovacího zařízení klient je povinen uvést prostor ubytovacího
zařízení do původního stavu dle pokynů v provozním řádu.
- Klient je
při příjezdu a před odjezdem do Vily Keltská růže povinen spolu
s ubytovatelem či jím pověřenou osobou společně zkontrolovat, zda nedošlo
k poškození či znehodnocení objektu či jeho zařízení a případné nedostatky
odstranit, popř. uhradit jejich odstranění.
- V případě,
že klient zjistí nedostatky ubytovacích prostor či jinou vadu poskytovaných
služeb, informuje o tom neprodleně ubytovatele.
- Klient je před svým odjezdem povinen předat ubytovací prostor a klíče ubytovateli nebo jím pověřené osobě, nedohodnou-li se strany jinak.
Ceny ubytování a jejich úhrada
- Klient zaplatí ubytovateli za poskytnuté ubytování smluvenou cenu určenou dle ceníku ubytování dostupného na https://www.horovice-ubytovani.cz/cenik/.
- Platba ceny ubytování včetně zálohy
se hradí na účet ubytovatele č. 214 042 388/0600, MONETA Money Bank, a.s., přičemž variabilním symbolem
je číslo objednávky zaslané potvrzovacím emailem, nebo - v případě předchozí domluvy - v hotovosti.
- Úhradou se rozumí okamžik připsání
zálohy či ceny za ubytování na účet ubytovatele nebo - v případě předchozí
domluvy - platba v hotovosti oproti předání klíčů od ubytovacích prostor v den
příjezdu klienta do místa ubytování.
- V případě, že je smlouva
uzavřena méně jak 30 dní (včetně) před smluveným datem zahájení pobytu, je
klient povinen uhradit do 5 dnů od uzavření smlouvy plnou cenu sjednaného
pobytu.
- V případě, že je smlouva uzavřena
více jak 30 dní před smluveným datem zahájení pobytu, je klient povinen
uhradit do 5 dnů od uzavření smlouvy (nejpozději však 30 dní před začátkem
pobytu) zálohu na pobyt ve výši 50% sjednané ceny pobytu a
zbývající částku z ceny ubytování je klient povinen uhradit
nejpozději do 30 dnů před smluveným datem zahájení pobytu.
- Nesplnění povinností klienta
stanovených v tomto odstavci (odstavec č. 5), je důvod k výpovědi podle odstavce č. 6
písm. c).
- Ve výjimečném případě, když klient z časových
nebo jiných důvodů nebude mít možnost zajistit zaplacení pobytu výše uvedeným
způsobem, bude mu po domluvě s ubytovatelem umožněno zaplatit celý pobyt
v místě ubytování oproti předání klíčů od ubytovacích prostor v den
příjezdu klienta do místa ubytování.
Podmínky ukončení smluvního vztahu (stornovací podmínky).
- Klient a ubytovatel jsou oprávněni smlouvu vypovědět pouze písemnou formou (např. e-mailem). Smlouva je vypovězena bez výpovědní doby okamžikem doručení výpovědi.
- Ubytovatel
je oprávněn vypovědět smlouvu v závažných případech, kdy by nebylo možné
zajistit pobyt v důsledku na vůli ubytovatele nezávislých událostí.
- Ubytovatel
je oprávněn vypovědět smlouvu neplní-li klient povinnosti stanovené těmito
smluvními podmínkami, nebo ubytovací řád.
- Klient je oprávněn
vypovědět smluvní vztah kdykoliv. Pro tyto situace se klient zavazuje
k úhradě částky v souladu se stornovacími podmínkami.
- Dojde-li
k výpovědi smlouvy klientem v době minimálně 60 dnů před smluveným
datem zahájení pobytu, není stanoven žádný stornovací poplatek.
- Dojde-li k výpovědi smlouvy ze strany klienta v období:
- 59 dnů až 31 dnů před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 20% z ceny pobytu,
- 30 dnů až 22 dnů před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 50% z ceny pobytu,
- 21 dnů až 7 dnů před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 80% z ceny pobytu,
- 6 dnů a méně před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 100% z ceny pobytu.
7. Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacené zálohy či celkové ceny pobytu (resp. jejich poměrné části) ubytovatel tuto částku vrátí klientovi bankovním převodem z účtu ubytovatele, s variabilním symbolem čísla objednávky. Nebude-li to možné, vrácení peněz bude provedeno v hotovosti v místě ubytovacích prostor do 14 dnů ode dne, kdy došlo k počátku běhu lhůty pro její vrácení.
8. V případě výpovědi klienta z důvodů neodvratitelných událostí (úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, živelná pohroma) se storno poplatek neúčtuje. Výše uvedené skutečnosti je klient povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 5 dnů od jejich vzniku.
Ochrana osobních údajů
- Klient souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly ubytovatelem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Klient má právo být informován, jaké údaje o něm ubytovatel eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
- Ubytovatel se zavazuje osobní údaje klienta neposkytnout jiným třetím subjektům. Ubytovatel je oprávněn zasílat klientu vlastní obchodní sdělení a to jen do doby, než klient vůči ubytovateli projeví vůli, aby jejich zasílání ukončil.
- Ubytovatel osobní údaje zničí nejpozději do jednoho roku po ukončení sjednaného pobytu, pokud klient nedá písemný (e-mailem) souhlas s dalším zpracováváním a uchovávání jeho osobních údajů na další období, nejdéle však na jeden rok od poskytnutí souhlasu.
Řešení sporů
- V případě sporů ze smlouvy vzniklých se strany zavazují řešit spor mimosoudně vzájemnou dohodou.
- Nebude-li na řešení sporu shoda, jsou k projednání sporu příslušné české soudy.
Závěrečná ustanovení
- Tyto všeobecné smluvní podmínky jsou účinné od 1. února 2018.
- V otázkách neupravených v těchto
všeobecných smluvních podmínkách se
smlouva uzavřená mezi ubytovatelem a klientem řídí ustanoveními zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník.
Drahomír Sýkora, v.r.
ubytovatel